Alla inlägg under mars 2012

Av walk - 11 mars 2012 19:25

Jag har en kännsla av att det här är en väldigt ostrukturerad blogg. Ingen logisk ordning på någonting alls egentligen. Men den är nog precis som den ska vara. Irrationell och lite random. Precis som många av mina känslor.


Jag har haft en ganska så fin period nu.

Magen mår hyfsat bra. Förutom när jag gör som igår och stoppar den full med ost ch vin.

Den värsta situationen med jobbet verkar ha löst sig men jag söker mig annanstans. Det är mycket jobb nu under mars. Nästan heltid och sen 3/h underbar kollektivtrafik om dagen på det. De få lediga dagarna jag har går liksom åt till att samla och lagra kraft inför att orka. April verkar bli ganska så likt. Men jag har några datum jag måste öronmärka. Så är det bara.Varit ledig lördag söndag. Fantastiskt fin och mysig helg.

Jag slutar aldrig bli förvånad över hur det här förhållandet fungerar.

För varje dag som går, och för varje ny sida jag upptäcker, desto mer växer min kärlek.

Det är så häftigt:-)


/Walk

Ovido - Quiz & Flashcards