Alla inlägg under juli 2012

Av walk - 21 juli 2012 06:58

Idag ska jag jobba med kvinnan man gett många av mina juli-timmar till. Hon är snäll och jag tvivlar på att hon vet om det. Men usch vad jag mår mindre bra. Har inte åkt hemifrån än. Sitter och krampskiter. Det gör så ont att jag både vill kräkas och svimma. Det är så dags för jobbyte nu,det här är så ohållbart. Sån jävla tur att jag kom in på mina studier!!! Kanske jag rent av kan säga upp mig snart.
Mitt rövhål skulle uppskatta det!

Av walk - 4 juli 2012 10:57

Jag har tusen saker att göra och 38 graders feber.Som om det inte räcker med de 25 vi har utomhus.Jag missade första bussen för att jag stog på fel hållplats.Nu missar jag andra bussen för att jag sitter på centralstationens sunktoalett och krampskiter.Ibs gör så jävla ont.Både i mage,hjärta och själ.Jag kommer behöva ta en taxi dit jag ska,trots att jag inte har råd.Jävla skitIbs.

Ovido - Quiz & Flashcards