Alla inlägg under juli 2014

Av walk - 11 juli 2014 05:05

Magen har nyss påbörjat sin haverifas. Det här blir en dålig morgon känns det som. Kag har försatt mig i knipa.
Förra sommaren hade jag ett relativt välbetalt och tungt jobb. I år är der samma jobb men 18:- mindre i timmen. Och nu är det heltid. Så för att vara på plats klockan sju måste jag kliva upp halv fyra. Vilket intr alls funkar med magen.
Egentligen funkar det inte med något. Hrla kroppen känns död och jag har himla ont i mina handleder.
Den mest ofriska biten med det här är att jag välkommnar dödsmagen, för då slipper jag allt det andra. Fast ändå inte. Det är svårt att förklara hur det känns eller förstå hur jag själv ska tackla det. Idag blir jag nog sen. Förhoppningsvis enbart sen. Jag är så kluven.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards