Alla inlägg under oktober 2012

Av walk - 16 oktober 2012 11:24

Magen har mått oförskämt bra sen jag slutade med hormonella preventivmedel,mycket bättre.
Men igårkväll drack jag en del kaffe och åt mindre
nyttigt vilket gjorde mig ganska gasig. Obehagligt svidande gasig och idag har magen bråttom. Ingen krampskit eller diarreé än men allt är överlag väldigt oroligt. Ska ha seminarie om två timmar också,bara för att. Känns jobbigt. Kan inte sjuka mig heller för ingen läkare ger intyg för bajsnödighet och ont i magen. Det är bara drygt. Jag kan liksom inte vara orolig och nervös samtidigt,då går det åt helvete.
Men jag fick VG på min tenta. Får helt enkelt tänka på det istället. Min seminariegrupp undrar säkert vart jag är. Jag sitter på dass,som vanligt.

/Gunslinger

Ovido - Quiz & Flashcards