Alla inlägg under december 2012

Av walk - 26 december 2012 10:19

Om en halvtimme ska jag träffa min familj vid centralen. vi ska åka bort över dagen,till ställen där jag inte har någon toalettkoll. Det är himla jobbigt. Magen beteer sig illa för att jag är nervös.snacka om självuppfyllande profetia. Jag har tagit uppstoppande,så jag hoppas de verkar i tid. Bara att sitta på toa nu är jobbigt och gör ont. Lite nervös inför att behöva göra det på tåget. Det ska dock bli kul.
Förutsatt att jag inte skiter ner mig inne på museét eller tivolit.
/Gunslinger

Av walk - 17 december 2012 10:38

Besitter jag uppenbarligen...
När man läser all litteratur och förstår den men ändå bara får G på hemtentan... G... då känner man sig inte precis extra smart.
Som om inte det var nog att mitt ego fått sig en törn var jag nyss tvungen att lämna föreläsningenför att gå på toa. Magen beter sig himla underligt idag. Inga kramper men illamåendr och ont. Kanske kan det vara så att gårdagens bakismage inte riktigt uppskattade pepparkaksdegen och kaffet. Jag känner mig himla besviken på mig själv. Det är väldigt ledsamt. Antagligen har jag missförstått. Eller bara lagt ner för lite tid. Usch. Och så måste jag gå tillbaka in till föreläsningen och hämta mina grejer.. framför alla... Ibland önskar jag att jag var osynlig! No me gusta!
/knyttet

Av walk - 12 december 2012 18:52

Har haft en sunkig dag. Har ätit vad vanliga människor kallar för "normal mat" och är proppmätt. Men jag har ont. har haft det av och an under hela dagen. Sen jag åt lunch på universitetet innan idag. Pasta bolognese. Det var gott. Jag får helt enkelt hoppas på att det är gas och att det går över. att jag inte dör och att jag kan jobba imorgon.

Det värsta som kan hända är att jag varken kan jobba eller köra och hämta ankommande på flygplatsen. Och det skulle inte vara världens undergång, men jag har bara en sån oerhörd ångest.

Det var längesen jag hade det!

Av walk - 11 december 2012 20:54

.. är inte alltid av godo. Mänskliga relationer gör ont.

Av walk - 4 december 2012 10:54

Sen jag slutade med p-piller har jag inte haft mens. Jag är alltså 35 dagar sen. Igår var jag på akupunktur för första gången på två veckor så jagbad om hormonstimulerande nålar. Fuck me... det här är typ första riktigt dåliga morgonen på himla länge. Blir nog taxi upp till universitetet för att lämna tentan. Deadline 12.00 Hoppas att magen är klar tills dess. Och ingen mens. Pms i två veckor är inget jag rekommenderar.

Ovido - Quiz & Flashcards