Alla inlägg under augusti 2012

Av walk - 31 augusti 2012 08:03

till tjejen som använder tågets enda toalett som.sminkloge Jag hoppas att du någon gång i ditt vuxna liv skiter ner dig offentligt;-)

Av walk - 31 augusti 2012 07:21

har missat en buss och ett tåg. Hör tåget rulla in på spåret medans jag sitter på en betaltoalett. Förslavad av min skitnöd. Den är ytterst otrevlig. Om fem minuter går nästa tåg och ombord finns.en hyfsad toalett. Har jag tur är jag framme dit jag ska en halvtimme innan.
Fyfan.

Av walk - 31 augusti 2012 06:36

Om några timmar sitter jag öga mot öga med min arbetsgivare och svensk handel. Jag har sovit för lite och magen är kaos. Jag är inte så rädd över hur det ska gå egentligen. Mest rädd för hur min.mage ska betee sig. I västa fall får jag spendera hela förhandlingen på dass. Det här är en konsekvens av gårdagens värdelösa födointag. Sen spelar nervositeten också in skullejag gissa.

Bredvid mig har jag världens bästa ombudskvinna. Det här blir nog bra.
//Walk

Av walk - 29 augusti 2012 13:15

sitter på malmborgs kundtoalett och funderar över alla usla råd och tips man fått om sin skitnöd. Det är svårt att ha is i magen när det känns som om man skiter ner sig när som helst. Fastän allt är som det ska i magen och hjärnan bara luras. Här sitter jag på toa och det händer inte ett skit (no pun intended). Fast betalsystemet var trasigt så jag sparade en femma. Tvingade personalen att släppa in mig ändå. Fyfan. Värdelösa tarmsystem. Må du brinna i helvetet när jag dött!

Ovido - Quiz & Flashcards