Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Att ta konsekvenser är inte alltid så jävla kul

Av walk - 22 maj 2013 23:51

Som när man tvingas ta så pass mycket loperamid att magen mår fel åt andra hållet. Efter mer än ett dygn utan några rörelser,varken naturliga eller sjukliga,sitter jag här och har så ont att jag tror jag ska tuppa av. Jävligt typiskt,inte alls okej. Ska ha två viktiga möten idag varav ett är en arbetsintervju. får försöka boka om den och ta det lite lugnt. Jag har ju redan ett jobb... så där är det ju egentligen rätt lugnt.
Men satan. Det var längesen jag hade så här ont!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av walk - 11 juli 2014 05:05

Magen har nyss påbörjat sin haverifas. Det här blir en dålig morgon känns det som. Kag har försatt mig i knipa. Förra sommaren hade jag ett relativt välbetalt och tungt jobb. I år är der samma jobb men 18:- mindre i timmen. Och nu är det heltid. Så ...

Av walk - 9 juni 2014 08:18

Knall och fall. Allt är bättre än att ha så våldsamma smärtor att kroppen börjar skaka. Idag är min sista univeritetsdag för den här terminen, sen plockar jag min kandidatexamen. Vore fint om jag kunde göra det utan att behöva gå på toaletten var f...

Av walk - 5 maj 2014 08:40

Det var ett tag sen sist och väldigt mycket har hänt sen dess. som vanligt sitter jag på toa när jag skriver. Men jag sitter på en ny toa, stabil stol. I fredags blev jag äntligen sambo, efter ett långt års lägenhetsjakt. Det är en fin fin trea i st...

Av walk - 19 mars 2014 08:14

När det gör som mest ont. Jag har mått hyfsat ett tag och klurat ut att min mages största fiender består av fet mat, vitt bröd och för lite/ dålig sömn. stress kickar igång skov som sen blir svpra att hantera. just nu pluggar jag en grundkurs för...

Av walk - 14 november 2013 08:06

Det är något jag skulle vilja ha. En toalett som bara är min och där jag kan sitta i en evighet om jag behöver. Utan att vara nervös och stressad över att folk kan störa eller försöker ta sig in. I staden där jag bor råder bostadsbrist, så för ti...

Ovido - Quiz & Flashcards