Alla inlägg under november 2013

Av walk - 14 november 2013 08:06

Det är något jag skulle vilja ha.
En toalett som bara är min och där jag kan sitta i en evighet om jag behöver. Utan att vara nervös och stressad över att folk kan störa eller försöker ta sig in.

I staden där jag bor råder bostadsbrist, så för tillfället är jag inneboende hos min mor. Hon har en fyra och två toaletter, desvärre har hon också en tysk utbytesstudent. Denna utbytesstudent tenderar att alltid rycka i dörren i stället för att kolla om det är öppet först. Detta resulterar i att det tar tio minuter längre för mig att slappna av. Vilket också leder till att det gör mer ont.
Nej. Fyfan för det här alltså. Så ska man iväg och jobba också. Det är en sådär morgon alltså!

Av walk - 4 november 2013 10:05

Jag har mycket jag skulle behöva få gjort, men ingen dom helst lust eller ork. Jag vill mest bara dra täcket över huvudet och låtsas som jag läser på grundnivå. Inte kandidat.
Hade trevligt i helgen, sonar brottet idag. Är dock väldigt trygg med universitetet, så det inte lika mentalt påftestande att vara dålig. Har dock ont. Inte så kul. Ska ha min första uppsathandledning idag. Känner mig stressad och nervös.

Ovido - Quiz & Flashcards