Alla inlägg under mars 2013

Av walk - 24 mars 2013 09:10

stavas Öl. Öl är helt fantastiskt när man är dålig. Det lungar min mage otroligt. Fast man kan ju inte dricka öl varannan dag hur som helst. Som nu innan jag ska jobba, då får jag bara försöka härda. Fast jag har ingen diarré alls och inga direkta kramper heller. Magen behöver bara tid och många toalettbesök och det är vansinnigt frustrerande att aldrig känna sig färdig så att säga. Tänk om man kunde gå på toa två gånger och vara färdig sen. Nu sitter jag här för fjärde gången och bussen går om 20. I västa fall blir det fan i mig taxi.
/Badrumsmöbeln

Av walk - 20 mars 2013 07:45

Ibland känns det som att jag är tillbaka där igen. Både med magen och psyket. Nu är jag dålig för första gången på en vecka. Borde föra anteckningar så att jag kanske kan se om det finns nåt mönster. I övrigt mår jag bra men är lite stressad. Ska ha seminarie idag och sen jobba 15-20. Har inte jobbat på en månad och det känns aldrig bra. Känns som att jag börjar om från början med det också och säljteknik är absolut en färskvara! Min chef har inget kollektivavtal och tror att jag är "extra-vid-behovs-anställd", någon sådan anställningsform existerar inte. Jag är tillsvidareanställd på ett snitt av min totala tid hos henne. Det blir svårt att förklara för henne tror jag. Vi får se om jag ids. Just nu ska jag bara få stopp på magjäveln och skriva presentationen. Jag hatar hur min kropp beter sig ibland men jag älskar den för att den trots det funkar.
Fick VG på sista tentan också,fortsättningskursen börjar fint!
/Oy

Ovido - Quiz & Flashcards