Alla inlägg under januari 2013

Av walk - 29 januari 2013 08:25

Sitter på tåget och vi är strax framme i norrköping. Kan inte fatta att jag gör det här typ. Kan inte fatta att jag bara kämpar på när jag bara vill ligga ihoprullad i ett hörn. Jag har ont och kroppen är stressad men hittills har jag inte behövt gå på toa på tåget. och jag har inte långt att ta mig när jag väl är framme heller. Dit jag ska måste det ju finnas toalett. Hoppas inte att de vill gå ut och äta för jag vågar inte äta:-(
Får tänka på hur cool jag är som överlever det häristället!
/Going down,guns blazing.

Av walk - 29 januari 2013 08:25

Sitter på tåget och vi är strax framme i norrköping. Kan inte fatta att jag gör det här typ. Kan inte fatta att jag bara kämpar på när jag bara vill ligga ihoprullad i ett hörn. Jag har ont och kroppen är stressad men hittills har jag inte behövt gå på toa på tåget. och jag har inte långt att ta mig när jag väl är framme heller. Dit jag ska måste det ju finnas toalett. Hoppas inte att de vill gå ut och äta för jag vågar inte äta:-(
Får tänka på hur cool jag är som överlever det häristället!
/Going down,guns blazing.

Av walk - 29 januari 2013 04:16

Sitter på toa. Hade inte precis räknat med att behöva det. Åt lite och tog uppstoppande för att slippa faktiskt,så det här är en tung förlust. om 40minuter kommer taxin till tåget. ska till Sthlm över dagen. Om jag inte kan är det inte världens undergång,för världen är större än så. Men jag missar det förberedande mötet inför huvudförhandlingarna i februari. Det skrämmer mig när magen tar sats redan i magsäcken. Känslan och ljudet ihop blir nästan som ett monster som äter mig inifrån.
Jag vill inte dö,bara inte leva såhär.
Om ni har IBS,se till att aldrig få kräk/magsjuka. Jag kommer inte hämta mig på en månad.
/:'(

Av walk - 23 januari 2013 08:54

Det känns heltbofattbart att en så liten del som gör ont i magen kan styra en hel dag. Som tur är har jag en helt timme på mig att sitta på toaletten innan jag ska till skolan. Vet inte varför jag är dålig just nu. Kan kanske vara nerver inför imorgon. har inte varit hos tandläkaren på fem år. ska på rutinundersökning imorgon. vill dö lite.

Ovido - Quiz & Flashcards