Alla inlägg under mars 2014

Av walk - 19 mars 2014 08:14

När det gör som mest ont.
Jag har mått hyfsat ett tag och klurat ut att min mages största fiender består av fet mat, vitt bröd och för lite/ dålig sömn.
stress kickar igång skov som sen blir svpra att hantera.
just nu pluggar jag en grundkurs för att plocka min kandidat, samtidigt har jag fyra extrajobb. Igårkväll insåg jag verkligen att det börjar bli lite mycket nu, så jag ska nog säga upp mig från det jobbet som ger minst framtida fördelar.

Inatt har jag sovit lite mer än fyra timmar och magen smärtar. Jag ska hålla föredrag ensam för en klass som jag sen ska jobba som mentor för. Jag är i vanlig ordning livrädd att jag ska skita ner mig när jag völ står där, trots att det aldrig har hänt förr.
Sen har jag en tenta som ska vara inne på fredag också. Fyfan alltså!

Stora ilandsproblem, men icke desto mindre problem!
/Gunslinger Gunnar

Ovido - Quiz & Flashcards