Alla inlägg under april 2013

Av walk - 21 april 2013 22:11

Det får bli detox nu, ingen alkohol och inget godis eller kakor. Vatten,the och frukt. Ibland tar jag helg med hela gastronomiska paketet utan att tänka på konsekvenserna. Då sitter jag här och har ångest. Imorgon kl 09.15 ska jag hålla presentation,tänk om jag skiter ner mig. Vilken förfärlig tanke haha. Fiiiifan. Upp sex. Väldigt opepp!!!

Av walk - 3 april 2013 17:31

Det är helt sanslöst vad det går sådär för mig just nu.

Varje gång jag hamnat i någon form av dispyt slutar det alltid med att jag backar automatiskt. Kanske har jag vuxit upp? Kanske känner jag på mig när jag gjort fel och kan skämmas för det?

Dåligt mår jag i alla fall.

Sist jag tvättade vart det riktigt grisit i stugan, så jag skrev en lapp och undertecknade den med "nån som är trött på å städa". Tvättar nu och har fått svar och en av de som stod på tavlan innan mig är jättearg över att jag skrivit nummer på min lapp men inte mitt eget. Vilket jag faktiskt inte tänkte på alls. Men det är ju klart att hon är sur, det fattar jag. Känner mig rådum men har inga som helst planer på att ta den diskussionen med henne eller någon annan för den delen. Ska flytta snart ändå. Bra poänger jag fick i svaret men ändå en dålig ursäkt för det var uppenbart att det var det nummret som inte hade städat. Jag städar alltid.

Men om det är något jag lärt mig av början på 2013 så är det: lacka aldrig ur på människor, de lackar dubbelt tillbaka.

Jag känner mig ryggradslös, feg och äcklig.


Fail

Ovido - Quiz & Flashcards